הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/14/2005 10:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד טסלר עם תוכן  מה לקנות
נושא: מה לקנות תאריך: 10/14/2005 10:15:00 AM
מחבר/ת: אלעד טסלר

יש לי אפשרות לקנות אופניים עם בולם אחד (קדמי) או עם 2 בולמים (קדמי ואחורי)
מה לקנות?? (אני נוסע יוותר נסיעות עירונים ארוכות ופעם בשבוע על שביל של אבנים קטנות.)
ההבדל הוא 50 שקל והאפניים הם מסוג typhoon (כניראה אופני מדבקה) עם מערכת shimano ד"א זה של מעצורים או מהלכים??
אמרו לי שבולם אחורי מאט אותך זה נכון?



חזרה לפורום