נושא: מה לקנות תאריך: 10/14/2005 10:15:00 AM
מחבר/ת: אלעד טסלר
יש לי אפשרות לקנות אופניים עם בולם אחד (קדמי) או עם 2 בולמים (קדמי ואחורי) מה לקנות?? (אני נוסע יוותר נסיעות עירונים ארוכות ופעם בשבוע על שביל של אבנים קטנות.) ההבדל הוא 50 שקל והאפניים הם מסוג typhoon (כניראה אופני מדבקה) עם מערכת shimano ד"א זה של מעצורים או מהלכים?? אמרו לי שבולם אחורי מאט אותך זה נכון?
|