טקסט הודעת פורום
| 10/14/2005 1:04:00 PM |
|
נושא: טל-כמה הערות\הארות לבי הX3.. תאריך: 10/14/2005 1:04:00 PM
מחבר/ת: ישראל
אני רוכב 8 חדשים על 2005 X3. 1.האופניים מגיעים במקור עם פדלים מעולים: פלטים ממ ת כ ת של pivit חזקים ביותר. 2.מוט הכסא מגיע עם שחרור מהיר במקור.. את הבשגרד הפלסטי באמת החלפתי לFSAמתכת. ושלא יעבדו עליך:) :cool:
|
חזרה לפורום |
|
|