הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/14/2005 1:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ישראל עם תוכן  טל-כמה הערות\הארות לבי הX3..
נושא: טל-כמה הערות\הארות לבי הX3.. תאריך: 10/14/2005 1:04:00 PM
מחבר/ת: ישראל

אני רוכב 8 חדשים על 2005 X3.
1.האופניים מגיעים במקור עם פדלים מעולים:
פלטים ממ ת כ ת של pivit חזקים ביותר.
2.מוט הכסא מגיע עם שחרור מהיר במקור..
את הבשגרד הפלסטי באמת החלפתי לFSAמתכת.
ושלא יעבדו עליך:) :cool:


חזרה לפורום