טקסט הודעת פורום
10/14/2005 7:14:00 PM
חיים
giant iguana
נושא:
giant iguana
תאריך:
10/14/2005 7:14:00 PM
מחבר/ת:
חיים
מה דעתכם על האופניים?
מחיר 2000 נשמע מחיר טוב?
מישהו התנסה בדגם הנ"ל ויכול להמליץ?
חזרה לפורום