הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/14/2005 7:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חיים עם תוכן  giant iguana
נושא: giant iguana תאריך: 10/14/2005 7:14:00 PM
מחבר/ת: חיים

מה דעתכם על האופניים?
מחיר 2000 נשמע מחיר טוב?
מישהו התנסה בדגם הנ"ל ויכול להמליץ?


חזרה לפורום