נושא: מחפש עוד פרטנר/ית לרכיבה תאריך: 10/14/2005 9:18:00 PM
מחבר/ת: סקוטי
אני מחפש פרטנר או פרטנרית יותר מעדיף פרטנרית לרכיבה בגלל שאף פעם לא רכבתי עם נשים ואני משתתף בקבוצת מתחילים אבל רובם מעקבים את הקצב שלי והם לא רציניים כל כך אז אני גר בגן יבנה מי שגרה או גר באזור ורוכבת מתחילה עד בינוני תיצרי איתי קשר בעזרת הודעה למייל שלי [email protected] בתודה טל
|