נושא: היו לי תאריך: 10/14/2005 10:08:00 PM
מחבר/ת: יובל בן-ארי
היו לי Giant Iguana disc עד לפני שבוע מכרתי בעקבות מעבר לשיכוך מלא מאוד אהבתי את האופניים, הם קלים ונעימים לרכיבות שבילים לא אגרסיביות מדיי. הדגם שלי היה עם מעבירי Deore ובלמי דיסק מכני Tektro. הכל עבד כמו שצריך ולא היו לי שום בעיות. קניתי בבית אורן ב-"סינגל טרק" לפני 4 חודשים בערך ב-2400 המחיר תלוי במצב / איבזור שלח לי הודעה אם אתה צריך עוד מידע
|