טקסט הודעת פורום
10/16/2005 10:25:00 AM
אלעד טסלר
שווה לי??
נושא:
שווה לי??
תאריך:
10/16/2005 10:25:00 AM
מחבר/ת:
אלעד טסלר
שוה לי לקנות אופני spin עם שלדת אלומיניום בולם קידמי ומערכת shimano ב700 שקל???
נ.ב. spin זה אופני מדבקה??
חזרה לפורום