הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2005 10:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד טסלר עם תוכן  שווה לי??
נושא: שווה לי?? תאריך: 10/16/2005 10:25:00 AM
מחבר/ת: אלעד טסלר

שוה לי לקנות אופני spin עם שלדת אלומיניום בולם קידמי ומערכת shimano ב700 שקל???
נ.ב. spin זה אופני מדבקה??



חזרה לפורום