נושא: הבולם תוקן תאריך: 5/31/2004 5:50:00 PM
מחבר/ת: אילן
הבולם אכן תוקן ע"י מכונופן לשביעות רצונם של כל הצדדים (שילמתי 70 ש"ח). ציינת בתשובתך הקודמת עניין של קפיצות. לפי תשובתך אני מבין שעלי להחליף את הבולם: אני אכן קופץ אבל לא מעל חצי מטר. במידה ואני מעוניין לקנות בולם יותר אגרסיבי ויותר ארוך, איך אני יכול לדעת אם הוא מתאים לשלדת האופניים?
|