הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

5/31/2004 5:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אילן עם תוכן  הבולם תוקן
נושא: הבולם תוקן תאריך: 5/31/2004 5:50:00 PM
מחבר/ת: אילן

הבולם אכן תוקן ע"י מכונופן לשביעות רצונם של כל הצדדים (שילמתי 70 ש"ח).
ציינת בתשובתך הקודמת עניין של קפיצות.
לפי תשובתך אני מבין שעלי להחליף את הבולם: אני אכן קופץ אבל לא מעל חצי מטר.
במידה ואני מעוניין לקנות בולם יותר אגרסיבי ויותר ארוך, איך אני יכול לדעת אם הוא מתאים לשלדת האופניים?


חזרה לפורום