טקסט הודעת פורום
10/17/2005 3:01:00 PM
אמיר ד
מה אתה רוצה לעשות עם האופניים?
נושא:
מה אתה רוצה לעשות עם האופניים?
תאריך:
10/17/2005 3:01:00 PM
מחבר/ת:
אמיר ד
לרכיבה בתוך העיר לא צריך יותר מזה. לרכיבת שטח אתה צריך אופניים יותר טובות
חזרה לפורום