הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/17/2005 3:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר ד עם תוכן  מה אתה רוצה לעשות עם האופניים?
נושא: מה אתה רוצה לעשות עם האופניים? תאריך: 10/17/2005 3:01:00 PM
מחבר/ת: אמיר ד

לרכיבה בתוך העיר לא צריך יותר מזה. לרכיבת שטח אתה צריך אופניים יותר טובות


חזרה לפורום