הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/17/2005 6:44:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סקוטי עם תוכן  דרך אגב
נושא: דרך אגב תאריך: 10/17/2005 6:44:00 PM
מחבר/ת: סקוטי

דרך אגב יש לי שאלה
יש לי מעצורי דיסק מכנים ואמרו לי שיותר עדיף הידאולים זה נכון? ראיתי שיש באמת להרבה אופניים במגזינים כמובן בנושא הקרוס קאנטרי
דרך אגב2 יש לי ראלי ראם 1 עומדות להשתדרג לראם 4 אני שוקל לשדרג גם מעצורים


חזרה לפורום