הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/17/2005 7:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דגכ עם תוכן  אין לי אבל רכבתי עליהן
נושא: אין לי אבל רכבתי עליהן תאריך: 10/17/2005 7:07:00 PM
מחבר/ת: דגכ

הן נוחות וקלות אישית אני מאוד אהבתי ממליץ לך לקחת אותן


חזרה לפורום