טקסט הודעת פורום
10/17/2005 7:07:00 PM
דגכ
אין לי אבל רכבתי עליהן
נושא:
אין לי אבל רכבתי עליהן
תאריך:
10/17/2005 7:07:00 PM
מחבר/ת:
דגכ
הן נוחות וקלות אישית אני מאוד אהבתי ממליץ לך לקחת אותן
חזרה לפורום