הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/4/2002 11:41:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר יובל עם תוכן  מצתער - לא מסכים איתך
נושא: מצתער - לא מסכים איתך תאריך: 9/4/2002 11:41:00 AM
מחבר/ת: יאיר יובל

טוב, אני רחוק מלהיות רוכב / ספורטאי מקצועי אבל אני כן רוכב (בעיקר אופני כביש) והשנה השתתפתי בשלושה דואתלונים ובמסע שטח אחד (חוצה גולן).
לי אישית מאוד עוזר הספינינג שאליו אני משתדל להגיע לפחות פעם בשבוע.
עוזר למה? בטח לא לעלות את העליה של בר גיורא... אבל כן לסיבולת לב ריאה, לכח רגלים ותתפלא, אפילו לטכניקת הרכיבה.
איפה שאני מתאמן יש מספר רוכבים (גם כביש וגם שטח) והאוירה והמדריך פשוט מעולים.
אולי כדאי לנסות מקום אחר לפני שחורצים דעה על כל הספינינג באשר הוא...
מי שרוצה לדעת איפה המקום הנפלא הזה מוזמן לשלוח לי מייל ל: [email protected].
תודה,
יאיר.


חזרה לפורום