טקסט הודעת פורום
| 10/18/2005 11:56:00 AM |
|
נושא: חיזוק החלק הקדמי של האופניים תאריך: 10/18/2005 11:56:00 AM
מחבר/ת: אסף
ברכיבה אני מרגיש שכידון איננו מספיק יציב והאופניים זזות מצד לצד די מהר - הכידון ויתר החלקים על פניו נראים מחוברים היטב - האם יש לחזק איזה שהו חלק? וכיצד מבצעים את החיזוק אם בכלל ?
|
חזרה לפורום |
|
|