הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/18/2005 11:56:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף עם תוכן  חיזוק החלק הקדמי של האופניים
נושא: חיזוק החלק הקדמי של האופניים תאריך: 10/18/2005 11:56:00 AM
מחבר/ת: אסף

ברכיבה אני מרגיש שכידון איננו מספיק יציב והאופניים זזות מצד לצד די מהר - הכידון ויתר החלקים על פניו נראים מחוברים היטב - האם יש לחזק איזה שהו חלק? וכיצד מבצעים את החיזוק אם בכלל ?


חזרה לפורום