נושא: צמיג קדמי תאריך: 10/18/2005 1:15:00 PM
מחבר/ת: נועם וקסמן
אם כבר אתה מחליט להחליף אז רק את הצמיג הקידמי. הסיבה לכך היא שככול שהצמיג רחב יותר זה יוצר יותר חיכוך עם הקרקע והתנועה קשה יותר. הבעייה שלך ,אני משער היא עם קטעי חול שבהם הצמיג הקדמי "טובע" במקום "לרחף" מעל החול. על זוג אופניים קודם היה לי wtb-velicioraptor 2.1 אשר עשה את העבודה הזאת באופן יוצא מן הכלל ולא הראה סימני שחיקה רציניים לאורך זמן. אני רק לא יודע איך הוא יתנהג בבוץ של החורף- שווה לקבל עוד המלצות ולבדוק ביקורות. בכל מקרה את הצמיג האחורי תשאיר כמו שהוא...
|