טקסט הודעת פורום
| 10/18/2005 2:50:00 PM |
|
נושא: אצלי הבעיה הפוכה .. אם מישהו יוכל לעזור.... תאריך: 10/18/2005 2:50:00 PM
מחבר/ת: גל מן
יש לי GT אוולנש 3 ואני מרגיש כאילו שכל המשקל הולך לכיוון הכידון וגם קשה מאוד להזיז אותו מצד לצד (יחסית), חיזקתי את כל החלקים באזור הקדמי אך שום דבר לא הועיל. אשמח אם תוכלו לעזור לי.
|
חזרה לפורום |
|
|