טקסט הודעת פורום
| 10/18/2005 5:15:00 PM |
|
נושא: יש לחזק את הבורג שבמרכז הקידון תאריך: 10/18/2005 5:15:00 PM
מחבר/ת: נועם
במרכז הקידון ישנו בורג בדרך כלל בורג הלן יש לתפוס את המזלג ובאותו הזמן לסגור את בורג ההלן אם זה לא עוזר דבר כתוב לי להמשך טיפול
|
חזרה לפורום |
|
|