טקסט הודעת פורום
| 10/18/2005 5:20:00 PM |
|
נושא: יכול להיות שחיזקתה יותר מידי את אאום שבשורש הקידון תאריך: 10/18/2005 5:20:00 PM
מחבר/ת: נועם
תפקיד האום להצמיד את המיסבים לקידון ויש דרך לבדוק אותו כאשר אתה מירם את האופניים (חלק קידמי) העבר את הקידון מצד לצד ובדוק האם הוא זז בחופשיות אם לא רשום לי ואני אגיד לך מה לעשות
|
חזרה לפורום |
|
|