נושא: לא הנתי איזה בורג בדיוק תאריך: 10/18/2005 10:16:00 PM
מחבר/ת: אסף
מתנצל על הבורות אבל לא הבנתי איזה בורג מדובר. בכל מקרה מקווה שהבנת אותי שמבחינת הקידון הוא מחובר היטב הבעייה שבנסיעה או גם שסתם מרימים את החלק הקדמי של האופניים מרגישים שהחלק הקדמי קצת משוחרר מידי ולא מספיק יושב בחיזוק עם השלדה
|