הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/18/2005 10:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי עם תוכן  האם זה לא בעייתי שהגלגל הקדמי יהיה רחב יותר?
נושא: האם זה לא בעייתי שהגלגל הקדמי יהיה רחב יותר? תאריך: 10/18/2005 10:18:00 PM
מחבר/ת: יוסי

האם זה לא בעייתי מבחינת נסיעה שהגלגל הקדמי יהיה רחב יותר? האם לא מומלץ כי הגלגל האחורי יהיה רחב יותר? כמו באופנוע


חזרה לפורום