טקסט הודעת פורום
| 10/18/2005 10:18:00 PM |
|
נושא: האם זה לא בעייתי שהגלגל הקדמי יהיה רחב יותר? תאריך: 10/18/2005 10:18:00 PM
מחבר/ת: יוסי
האם זה לא בעייתי מבחינת נסיעה שהגלגל הקדמי יהיה רחב יותר? האם לא מומלץ כי הגלגל האחורי יהיה רחב יותר? כמו באופנוע
|
חזרה לפורום |
|
|