טקסט הודעת פורום
10/21/2005 3:22:00 PM
גל מן
נועם אכן כאשר אני מרים את האופניים הכידון עדיין
נושא:
נועם אכן כאשר אני מרים את האופניים הכידון עדיין
תאריך:
10/21/2005 3:22:00 PM
מחבר/ת:
גל מן
זז בכבדות וקשה מאוד יחסית לכל אופניים.
מה אני צריך לעשות ?
חג שמח =)
חזרה לפורום