נושא: אין שום בעיה להעביר 30 אלף פעם הילוכים במהלך עלייה תאריך: 10/24/2005 7:15:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין
כל עוד אתה לא מאבד מהירות משמעותית ומשתמש ביותר מידי כוח רגליים, או סל"ד גבוה מידי. וכמובן - לא פוגע בהילוכים (קרא שוב). הכתבה נועדה בעיקרה לרוכבים מתחילים, מכיוון שמרבית הקוראים כאן הם רוכבים מנוסים מאוד, הכתבה לא מופנית אליהם, אלא אם כן כבר קרעתם מעביר יותר מפעם אחת ? סתם. (אגב, אין צורך להשיב לתגובה זו)
|