נושא: אם אין לך שום נסיון ובסיס להשוואה, איך אתה ממליץ? תאריך: 10/25/2005
מחבר/ת: יאיר כוכבי
מנסיון שלי והשוואה ליצרנים אחרים, RST בולמים גרועים מאד, עם שירות עוד יותר גרוע בישראל. לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות אותם ואם הם באים על האופניים קומפלא, רצוי לנסות לשדרג למשהו יותר טוב כגון: FOX, Manitou, Rovk-shox, Marzuki.
|