הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/25/2005 חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יאיר כוכבי עם תוכן  אם אין לך שום נסיון ובסיס להשוואה, איך אתה ממליץ?
נושא: אם אין לך שום נסיון ובסיס להשוואה, איך אתה ממליץ? תאריך: 10/25/2005
מחבר/ת: יאיר כוכבי

מנסיון שלי והשוואה ליצרנים אחרים, RST בולמים גרועים מאד, עם שירות עוד יותר גרוע בישראל.
לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות אותם ואם הם באים על האופניים קומפלא, רצוי לנסות לשדרג למשהו יותר טוב כגון: FOX, Manitou, Rovk-shox, Marzuki.


חזרה לפורום