טקסט הודעת פורום
10/25/2005 1:37:00 PM
אייל נחמיאס
אבדה מצלמה דיגיטלית
נושא:
אבדה מצלמה דיגיטלית
תאריך:
10/25/2005 1:37:00 PM
מחבר/ת:
אייל נחמיאס
היי,
לכל הרוכבים/ות במסלול 21K , היום, יום שלישי 25/10 הצלחתי לאבד מצלמה, אשמח אם המוצא הישר יצור קשר.
בתודה מראש :)
חזרה לפורום