הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/25/2005 1:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל נחמיאס עם תוכן  אבדה מצלמה דיגיטלית
נושא: אבדה מצלמה דיגיטלית תאריך: 10/25/2005 1:37:00 PM
מחבר/ת: אייל נחמיאס

היי,
לכל הרוכבים/ות במסלול 21K , היום, יום שלישי 25/10 הצלחתי לאבד מצלמה, אשמח אם המוצא הישר יצור קשר.
בתודה מראש :)


חזרה לפורום