טקסט הודעת פורום
| 10/25/2005 10:27:00 PM |
|
נושא: ש"מ לזקנים תאריך: 10/25/2005 10:27:00 PM
מחבר/ת: דורון
לאחר 10 שנים של רכיבת שבילים על האופנים הטובות אי פעם (קונה קילאואה)ז"ק, בא לי להתנסות קצת בסינגלים עם שיכוך מלא,יש לי אפשרות לקנות טרק y-11 קרבון ב 350 אירו, מי מכיר? מי יודע? ואם לא, אז מה כן
|
חזרה לפורום |
|
|