הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/26/2005 12:01:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יעל עם תוכן  4 זוגות אופנים - ואוטו אחד
נושא: 4 זוגות אופנים - ואוטו אחד  תאריך: 10/26/2005 12:01:00 AM
מחבר/ת: יעל

שלום לכולם
יש לי משפחה של 4 נפשות ואני מחפשת דרך להעמיס את ארבעת האופניים על כלי רכב אחד...
(הילד הקטן נוסע על אופני 20 אינץ´)
חשבנו על גגון - אבל איך מעלים לשם אופנים כבדים? אנחנו לא סטיב אוסטין...
מה עם אפשרות של נגרר? זה נוח?
אשמח לשמוע מה האפשרויות הקיימות.
תודה וחג שמח.
יעל


חזרה לפורום