נושא: 4 זוגות אופנים - ואוטו אחד תאריך: 10/26/2005 12:01:00 AM
מחבר/ת: יעל
שלום לכולם יש לי משפחה של 4 נפשות ואני מחפשת דרך להעמיס את ארבעת האופניים על כלי רכב אחד... (הילד הקטן נוסע על אופני 20 אינץ´) חשבנו על גגון - אבל איך מעלים לשם אופנים כבדים? אנחנו לא סטיב אוסטין... מה עם אפשרות של נגרר? זה נוח? אשמח לשמוע מה האפשרויות הקיימות. תודה וחג שמח. יעל
|