הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/29/2005 7:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן k2 עם תוכן  יש לציין שאצור ומסוכן להצליב !!!...
נושא: יש לציין שאצור ומסוכן להצליב !!!... תאריך: 10/29/2005 7:16:00 PM
מחבר/ת: ערן k2

קודם כל עדיף בלי הצלבות מכיוון שזה הורס את המעביר ואת כיוונו . כאשר אתה בעליה טכנית ואתה בהצלבה יש סיכון שתקרע השרשרת ותצליף ברגל וזה כואב!,דבר שני כאשר אתה בפלטה גדולה מקדימה ומאחורה הכי גדולה אתה עלול לשבור את המעביר וזה כואב בכיס.
אני חושב שעדיף שתרשום שאפשר שבמקום הצלבות אפשר להשים הילוך אחר שבו תשקיע את אותו כוח כמו בהצלבה לדוגמא של פלטה אמצעית מקדימה ומאחורה תשיעית אז ההילוך הדומה לו זה פלטה גדולה מקדימה ומאחורה שביעית.


חזרה לפורום