טקסט הודעת פורום
| 10/29/2005 7:25:00 PM |
|
נושא: הצלבת מחסן תאריך: 10/29/2005 7:25:00 PM
מחבר/ת: ליאור כהן
נאמר לי במספר הזדמנויות שכאשר האופניים מאוחסנות רצוי לשלב לגלגלי השיניים הקטנים ביותר, במצב זה העומס על הקפיצים והכבלים מופחת. האם זה נכון? האם לא נוצר עומס על השרשרת במקום?
|
חזרה לפורום |
|
|