הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/30/2005 12:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי עם תוכן  איפה???...!!!!
נושא: איפה???...!!!! תאריך: 10/30/2005 12:08:00 AM
מחבר/ת: איתי

איפה קנית את כל זה ב-1500 שקל?!?
אין מצב...
תהיה מציאותי... גם סנטר לוק וגם קליפר וידיות XT ב-1500...



חזרה לפורום