טקסט הודעת פורום
10/30/2005 12:08:00 AM
איתי
איפה???...!!!!
נושא:
איפה???...!!!!
תאריך:
10/30/2005 12:08:00 AM
מחבר/ת:
איתי
איפה קנית את כל זה ב-1500 שקל?!?
אין מצב...
תהיה מציאותי... גם סנטר לוק וגם קליפר וידיות XT ב-1500...
חזרה לפורום