טקסט הודעת פורום
10/30/2005 4:57:00 PM
איפה למדת חשבון - אם בכלל
נושא:
איפה למדת חשבון - אם בכלל
תאריך:
10/30/2005 4:57:00 PM
מחבר/ת:
3 כפול 9 זה 27.
לפחות כך היה כשאני הייתי בבי"ס לפני 30 שנה... ;)
חזרה לפורום