טקסט הודעת פורום
10/30/2005 7:54:00 PM
DOTKE
HARO SHIFT R5
נושא:
HARO SHIFT R5
תאריך:
10/30/2005 7:54:00 PM
מחבר/ת:
DOTKE
לך על הדגם הזה בגדול.
אם נשארו עוד דגמי 2005 בכלל כדאי.
חזרה לפורום