הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/30/2005 7:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  DOTKE עם תוכן  HARO SHIFT R5
נושא: HARO SHIFT R5 תאריך: 10/30/2005 7:54:00 PM
מחבר/ת: DOTKE

לך על הדגם הזה בגדול.
אם נשארו עוד דגמי 2005 בכלל כדאי.


חזרה לפורום