טקסט הודעת פורום
10/30/2005 10:38:00 PM
lior dizdar
אני הייתי מעדיף כלום מאשר מתקפלות.....
נושא:
אני הייתי מעדיף כלום מאשר מתקפלות.....
תאריך:
10/30/2005 10:38:00 PM
מחבר/ת:
lior dizdar
כמובן כלי כלום אני יתאבד..... :mad: :mad:
חזרה לפורום