הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/30/2005 10:38:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  lior dizdar עם תוכן  אני הייתי מעדיף כלום מאשר מתקפלות.....
נושא: אני הייתי מעדיף כלום מאשר מתקפלות.....  תאריך: 10/30/2005 10:38:00 PM
מחבר/ת: lior dizdar

כמובן כלי כלום אני יתאבד..... :mad: :mad:


חזרה לפורום