טקסט הודעת פורום
10/30/2005 11:35:00 PM
גיא
IRONHORSE
נושא:
IRONHORSE
תאריך:
10/30/2005 11:35:00 PM
מחבר/ת:
גיא
לי יש IRONHORSE מבריק דיסק והם ממש ממש טובות. אם אתה מתחיל הם נותנות מעל ומעבר.
חזרה לפורום