טקסט הודעת פורום
| 10/31/2005 12:16:00 PM |
|
נושא: תודה... ועוד שאלה תאריך: 10/31/2005 12:16:00 PM
מחבר/ת: ראובן מגן
תודה רבה אני אתחיל ליישם. אבל עוד שאלונת: איך לנסוע במישור... כשההילוך נמוך יותר "קל" יותר אני אומנם מפעיל פחות כוח אבל מרגיש שכל דיווש "נחשב" פחות.... מה יותר בריא
|
חזרה לפורום |
|
|