הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/31/2005 3:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  lior dizdar עם תוכן  למדתי משו חדש ומאוד חכם
נושא: למדתי משו חדש ומאוד חכם תאריך: 10/31/2005 3:36:00 PM
מחבר/ת: lior dizdar

אנשים יודעים לפרק את הקדמי אך את האחורי בד"כ לא אז עדיף לקשור את האחורי והשלדה ולקחת את הקדמי
או
לקשור את הקידמי ואת שלדה.....


חזרה לפורום