טקסט הודעת פורום
| 10/31/2005 3:36:00 PM |
|
נושא: למדתי משו חדש ומאוד חכם תאריך: 10/31/2005 3:36:00 PM
מחבר/ת: lior dizdar
אנשים יודעים לפרק את הקדמי אך את האחורי בד"כ לא אז עדיף לקשור את האחורי והשלדה ולקחת את הקדמי או לקשור את הקידמי ואת שלדה.....
|
חזרה לפורום |
|
|