טקסט הודעת פורום
10/31/2005 4:24:00 PM
סקוטי
יש לי בעיה עם שישי...
נושא:
יש לי בעיה עם שישי...
תאריך:
10/31/2005 4:24:00 PM
מחבר/ת:
סקוטי
יש לי בעיה בשישי אני רוצה לבוא משישי לשבת אבל אני לומד רגיל את שישי אומנם עד 12 אבל עדיין מפספס את מה שרציתי באמת..
חזרה לפורום