הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/31/2005 4:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  סקוטי עם תוכן  יש לי בעיה עם שישי...
נושא: יש לי בעיה עם שישי... תאריך: 10/31/2005 4:24:00 PM
מחבר/ת: סקוטי

יש לי בעיה בשישי אני רוצה לבוא משישי לשבת אבל אני לומד רגיל את שישי אומנם עד 12 אבל עדיין מפספס את מה שרציתי באמת..


חזרה לפורום