טקסט הודעת פורום
10/31/2005 7:00:00 PM
שגיא
אפשר מיתקן של 3 ועוד .....
נושא:
אפשר מיתקן של 3 ועוד .....
תאריך:
10/31/2005 7:00:00 PM
מחבר/ת:
שגיא
מתקן על הגג או להוציא את הגלגל הקידמי של האופנים הכי קטנות ולהכניס את האופנים בטא המטען
חזרה לפורום