נושא: נהדר אבל לא מושלם תאריך: 9/7/2002 8:44:00 PM
מחבר/ת: עילם רז
האתר נהדר לא היתלוצצתי בתור רוכב אופניים שאוהב את מה שהוא עושה אני חושב שהאתר מעודכן מאוד ומלא בחומר טוב שכך אבל פה מגיע הבעיה מרוב כל החומר האתר בנוי בצורה נורא לא נוחה לגולש כלומר צריך לגלוש בו בממוצע לפחות 3-4 פעמים כדי לדעת סביב מה הכל מסתובב כל האתרים של חברות אופנים גדולות בנויות בצורה נוחה באתר שלכם גם התפריט בצד לא תמיד עוזר למצוא את מה שמחפשים סליחה על הביקורת אבל קשה להתעלם מכך
|