טקסט הודעת פורום
| 10/31/2005 9:38:00 PM |
|
נושא: חלקים תאריך: 10/31/2005 9:38:00 PM
מחבר/ת: טל רוזוב
נושא הפדלים באמת הפתיע אותי לרעה - היו פדלים מפלסטיק פשוט מעפנים...
את האופניים רכשתי במצמן, במידה והם החליפו את החלקים המקוריים בחלקים זולים יותר זה חמור. אני מקווה שלא כך .
|
חזרה לפורום |
|
|