נושא: אז הנה השאלות תאריך: 11/1/2005 7:28:00 PM
מחבר/ת: נועם גור
1. האם המחיר סביר? 2. מה גודל השלדה שלך? 3. איך הביצועים של המעביר קדמי ואחורי? 4. תנוחת ישיבה - אגרסיבית או זקופה? 5. יציבות וקשיחות האופניים בשטח? 6. האם יש איתם בעיות מסויימות? 7. איך הגימור? האם יש חלקים קצת חלשים? ברקסים חזקים? כיסא נוח?
|