הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/1/2005 11:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נועם גור עם תוכן  תודה בן אדם, בוא ענה שוב...
נושא: תודה בן אדם, בוא ענה שוב... תאריך: 11/1/2005 11:46:00 PM
מחבר/ת: נועם גור

דיברתי עם הבחור עם הטרק, הוא מביא לי אותם יום שישי, נפגשים באמצע הדרך בין עפולה להוד השרון. אני בא עם רשימה ארוכה וטובה של דברים לבדיקה מתוך הפורום בתפוז.

מכיוון שאני חדש, תוכל להסביר לי את ההשקעה במעבירים? הנסיון הגרוע שלי עם הבסידן היה במעבירי גריפ קשים ומחליקים, וקשה לי לקבל פרספקטיבה לגבי העברת ההילוך עדיין.

יש לך מושג מה השחיקות האופייניות בטרק 4900? או השחיקות החשובות של בחור כבד? (הרוכב הקודם היה בחור כבד)

תודה.


חזרה לפורום