טקסט הודעת פורום
11/2/2005 3:03:00 PM
רועי
בולם אחורי
נושא:
בולם אחורי
תאריך:
11/2/2005 3:03:00 PM
מחבר/ת:
רועי
הי
קניתי ספשלייזד XC FSR אופניים ראשונים שלי שיכוך מלא.
איך אני יודע כי הבולם האחורי מכוון?
חזרה לפורום