טקסט הודעת פורום
11/4/2005 3:30:00 AM
נאור רהב
מה זה ????
נושא:
מה זה ????
תאריך:
11/4/2005 3:30:00 AM
מחבר/ת:
נאור רהב
הזמנה לרכיבה או למשט ??
ואם לרכיבה אז איפה תאור מסלול,מרחק,רמה נדרשת וכו´
אם כבר הטרחת את עצמך להזמין אותנו,לפחות שנדע לאן!!!
חזרה לפורום