הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/4/2005 3:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נאור רהב עם תוכן  מה זה ????
נושא: מה זה ???? תאריך: 11/4/2005 3:30:00 AM
מחבר/ת: נאור רהב

הזמנה לרכיבה או למשט ??
ואם לרכיבה אז איפה תאור מסלול,מרחק,רמה נדרשת וכו´
אם כבר הטרחת את עצמך להזמין אותנו,לפחות שנדע לאן!!!


חזרה לפורום