נושא: מצטער שלקח לי זמן לענות תאריך: 11/4/2005 5:35:00 PM
מחבר/ת: משה
בחור כבד זה אומר תבדוק בולמים תבדוק תמהלך שלהם תבדוק על הבולם שהוא נכנס ויוצא שהמוט לא יוצא אם צבע שחור עליו כלומר גריז זה תבדוק שהוא רך שכל האפשרויות של הבולם עובדות למשל נעילה וכדומה עוד דבר בחור כבד זה אומר צמיגים שחוקים כנראה יותר מאשר בחור רזה אההםם וזהו עשה עליהם סיבוב שחק אם השיפטרים תעלה הילוך תוריד הילוך תרגיש שהכל חלק ונוח לך וזה האופניים שאהבתה ומתאימות לך אם ההרגשה שלמה ובטוחה אז תתחדש וכמו שלא נוסעים עד שמקליקים (ברכב) באופניים לא רוכבים עד שלא מקליקים(תקסדה) תהנה ואני מקווה שאפשר להגיד לך תתחדש
|