טקסט הודעת פורום
11/4/2005 8:23:00 PM
דוד גבעון
האם החיבור שלהם לחישוק זהה?
נושא:
האם החיבור שלהם לחישוק זהה?
תאריך:
11/4/2005 8:23:00 PM
מחבר/ת:
דוד גבעון
האם שני הצמיגים ניתנים להרכבה על אותו החישוק ?
תודה
חזרה לפורום