הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/4/2005 8:23:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דוד גבעון עם תוכן  האם החיבור שלהם לחישוק זהה?
נושא: האם החיבור שלהם לחישוק זהה? תאריך: 11/4/2005 8:23:00 PM
מחבר/ת: דוד גבעון

האם שני הצמיגים ניתנים להרכבה על אותו החישוק ?

תודה



חזרה לפורום