הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

11/5/2005 2:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  eran mayer עם תוכן  לפי מה שאני יודע
נושא: לפי מה שאני יודע תאריך: 11/5/2005 2:07:00 AM
מחבר/ת: eran mayer

לפי מה שאני יודע החישוק מתאים!!!
כי לי היה צמיג 1.9
והחלפתי ל2.3 והחישוק מתאים לשניהם !!!!
מקווה שעזרתי


חזרה לפורום