טקסט הודעת פורום
11/5/2005 2:07:00 AM
eran mayer
לפי מה שאני יודע
נושא:
לפי מה שאני יודע
תאריך:
11/5/2005 2:07:00 AM
מחבר/ת:
eran mayer
לפי מה שאני יודע החישוק מתאים!!!
כי לי היה צמיג 1.9
והחלפתי ל2.3 והחישוק מתאים לשניהם !!!!
מקווה שעזרתי
חזרה לפורום