טקסט הודעת פורום
11/5/2005 9:50:00 AM
אביב .
כל צמיג 26" צריך להתאים לגלגל 26"
נושא:
כל צמיג 26" צריך להתאים לגלגל 26"
תאריך:
11/5/2005 9:50:00 AM
מחבר/ת:
אביב .
לא אמור ליהיות בעייה כלשהי בהרכבה אבל עם אתה רוכב קרוס אז לא הייתי מציע לך לשים 2.3 כי אתה לא תסחוב
חזרה לפורום