טקסט הודעת פורום
| 11/5/2005 11:15:00 AM |
|
נושא: נגרר תאריך: 11/5/2005 11:15:00 AM
מחבר/ת: שלומי אביש
תראה לטווח נארוך כדי לך לרכוש נגרר זה מצויין אתה יכל להכניס לשם כמה זוגות שאתה רוצה, אפילו יותר מ4 זה גם נוח וגם אתה לא צריך לפחד שיגנבו אותו כמו את המתקןלאופניים...
|
חזרה לפורום |
|
|