טקסט הודעת פורום
| 11/6/2005 9:32:00 AM |
|
נושא: מסבים תאריך: 11/6/2005 9:32:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אני תמיד עושה את זה (אם לא יועיל - לא יזיק). אבל, מנסיוני, רוב ה"היתקעויות" של מעבירים נובעות מתחזוקה לקויה (הזנחה פושעת?), ולא מהתרופפות הקפיצים.
|
חזרה לפורום |
|
|