טקסט הודעת פורום
| 11/6/2005 8:37:00 PM |
|
נושא: למוכר תאריך: 11/6/2005 8:37:00 PM
מחבר/ת: איתמר מזרחי
אני ילד בין 9 התחביב שלי הוא אפניים בקשר לזנב הקשיח כמה הילוכים יש? הגובה שלי הוא 1.30! האם האופניים מתאימות? וכמה הם עולות? תודה.. ויום טוב! :)
|
חזרה לפורום |
|
|