הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

6/17/2004 9:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידן אילן עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 6/17/2004 9:52:00 PM
מחבר/ת: עידן אילן

תודה...

תודה על העצות בסוף קניתי HARO X1 במצמן ב3000 ש"ח
אני מאוד מרוצה מהם
שוב תודה רבה


חזרה לפורום