טקסט הודעת פורום
6/17/2004 9:52:00 PM
עידן אילן
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
6/17/2004 9:52:00 PM
מחבר/ת:
עידן אילן
תודה...
תודה על העצות בסוף קניתי HARO X1 במצמן ב3000 ש"ח
אני מאוד מרוצה מהם
שוב תודה רבה
חזרה לפורום