נושא: יעל שלום - לגבי הנגרר תאריך: 11/13/2005 11:34:00 PM
מחבר/ת: שי
נגרר זה הפיתרון הטוב ביותר להורדת עומס מהרכב וישמש אותך גם לצרכים נוספים א ב ל נגרר זה כמו עוד רכב יש טסט שנתי יש ביטוח . יש להוסיף וו גרירה לרכב וכמובן תחזוקה כגון צמיגים וכו בקיצור לא זול אבל נוח. דרך אגב לי יש נגרר לא לאופניים אבל עדיין נגרר. בתקוה שעזרתי בהתלבטות הנגרר.
|